tisdag 8 maj 2012

Topp 7: Emil Jensen

Det finns en anledning till att Emil Jensen är en av de mest omnämnda artisterna på Popbrus - han är helt enkelt så bra. För er som ännu inte har lyssnat på Emil så kan Veckans Topp 7 vara en bra introduktion, ni andra kan se den som en utmaning till själva göra en favoritlista.


1. Sudditjuven (Orka då)
2. Så får du mig ändå (Emil Jensen/300 eMil/En dödsrolig kväll om sorg och saknad)
3. Igen (Jag har splittrats/En dödsrolig kväll om sorg och saknad)
4. Hur lyckliga kan vi bli (Orka då)
5. Maj förra året (Orka då)
6. Alt jag gillar upphör (Emil Jensen)
7. Växlande molnighet (Rykten)

1 kommentar:

  1. Anton bad oss göra våra egna listor. Här kommer min:

    1. Väck mig inte imorgon
    2. Sländornas dag
    3. Tror du det
    4. Naken ner på knä
    5. Ghana mot Italien
    6. Ond igen
    7. Jag tror att jag är nåt

    SvaraRadera