måndag 15 mars 2010

Festivaluppdatering

Som redan nämnts så släpper Arvikafestivalen en musikakt varje dag den här veckan och först ut är electronicaduon The Golden Filter. Föga upphetsande i mina ögon.

Hultsfred däremot överraskar däremot med en fantastisk bokning i form av Nas & Damian "Jr Gong" Marley som gör en gemensam spelning, i mitt tycke sjukt mycket värdare än Jay-Z. Sveriges hiphopare borde enligt mig söka sig till Hultsfred istället för Peace & Love. I övrigt så bjöd släppet inte på några större överraskningar, Hoffmaestro & Chraa, Melissa Horn och Birgit Bidder.

2 kommentarer:

  1. VA??? Har du ens lyssnat på Golden Filter??? Det är ju galet bra!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har lyssnat, men bara på det som finns på Spotify, vilket inte gav mig mersmak. Det är långt ifrån dåligt, men det är inget jag skulle ta mig till Arvika för.

    SvaraRadera